tirsdag 20. september 2011

Stæsj og sånt

Vi er manko på lamper på Bjerkestrand. Denne bestilte jeg i går. Den er 54 cm i dia og 70 cm høy. Tror den blir kjempeflott over spisestua. Skal prøve å gjøre så mye som mulig ferdig i stua til helgen. Så nå håper jeg bare den kommer før vi reiser.




I dag har jeg vært en tur på Ikea og handlet glass, kopper, servise og diverse kjøkkenartikler. Kjøpte også hvite gardiner. Gardinstenger må jeg kjøpe et annet sted.


Det ble serviset "Arv". Synes det passer bra med et koselig servise på hytta. Har det litt strammere i stilen hjemme. Det skal jo være en forskjell :-)

I helgen som var fikk vi klippet gresset med en skikkelig sitteklipper. Det var utrolig høyt. Ikke morsomt å gå inn i en vinter når det ser slik ut. Brukte 2 1/2 time, selv med stor klipper. Blir nok en diger veranda og litt asfalt her og der neste sommer :-)

Litt av plenen




1 kommentar:

  1. Jeg er imponert, Helle. Dette var utrolig fint. Du er rå på oppussing :) Lykke til videre! Klem Wenche

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar :-)
Martin