søndag 4. september 2011

Loppis funn

I dag tok vi en kjapp tur på et loppemarked i nærheten. Det er jo mye vi trenger til torpet. Vil helst skaffe møber og ting vi ikke ser over alt, så da blir det en god del arbeid med pussing og maling.

Dette sofabordet fant jeg med det samme. Skikkelig fint med uttrekksplater på begge sider. Usikker på hva slags tre det er laget av, men det kan se ut som eik. Jeg får se hva jeg gjør med det, om hele bordet skal males hvitt eller kun understellet.




Min datter Kristine falt helt for dette skrivebordet, så vi tok det med oss. Blir sikkert fint på et av soverommene og jeg har lovet at vi skal male det i en dus fin blåfarge etter hennes ønske :)))). Det er malt flere ganger så det vil nok gå med noen meter med slipepapir.

Jeg er kjempefornøyd! Loppemarked er virkelig morsomt.




1 kommentar:

  1. Heisann :-)

    Dette gledar eg meg til å følge med på Helle !!!
    Lykke til :-))))

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar :-)
Martin